4 juni - Roadtrip naar Tulare

4 juni 2018 - Tulare, California, Verenigde Staten

Vanmorgen zijn we vroeg opgestaan. In the Stratosphere konden we uitchecken via de televisie. Bij het checken van de rekening zagen we dat er nog $ 116 open stond terwijl we de hele rekening bij het inchecken betaald hadden. Het uitchecken via de tv ging dus niet op.

Bij de receptie werd ons uitgelegd wat de prijzen van de kamer waren. Hierop hebben wij onze bevestiging laten zien en bleek dat er een foutje in het systeem zat waardoor onze prijs verkeerd berekend werd (best herkenbaar overigens 😬). Het werd gelukkig snel opgelost door de receptioniste.

Hierna hebben we even een snel ontbijtje bij de Starbucks genomen en zijn we begonnen aan de rit van 560 km. Al snel lieten we Las Vegas achter ons en reden we urenlang door niets dan woestijn. Mooi om te zien, het landschap is zo anders dan bij ons in Nederland.

Na een aantal uren rijden kwamen we een hele leuke diner tegen (in the middle of nowhere). Peggy Sue’s diner schijnt wereldberoemd te zijn en in deze diner hangen dan ook veel foto’s met acteurs en actrices. Elvis Presley hangt samen met James Dean en Marilyn Monroe trots aan de wanden.

Wij dachten hier even een broodje te eten. Gewoon een tosti en een club sandwich... maar we hadden niet gezien dat je nog twee bijgerechten mocht kiezen. Uiteindelijk kregen we dus een groot bord met de sandwiches, curly fries, aardappelsalade en uienringen. Hierop hebben we gelijk besloten om de volgende keer te vragen of we gerechten mogen delen want de porties zijn echt veel te groot! Wel lekker natuurlijk, maar na twee dagen zitten we voor de hele week vol. Wat ze bij Peggy Sue’s diner wel heel goed kunnen is een milkshake maken. De chocolademilkshake die ik kreeg was de lekkerste die wij allebei ooit gedronken hebben.❤️

We hebben de rit afgemaakt en ingecheckt in het hotel. Verder hebben we vandaag niet heel veel gedaan.

Rond etenstijd zaten we nog zo vol dat we twee kleine magnetronmaaltijden met groente, kip en rijst hebben gehaald bij de Walmart.

Morgen gaan we ons eerste nationale park bezoeken - Sequoia National Park.

1. Lee:
    5 juni 2018
    Geweldig!!
  2. Ad:
    6 juni 2018
    Geweldig jongens geniet er van
  3. Petra:
    6 juni 2018